Címkék: Via

Blog megtekintése 21 - 25 ennyiből: 33.
<< Első  < Előző | Oldal:  3 | 4 | 5 | 6 | 7 | Következő >  Utolsó >>

Szlovénia 2. - Mangart és egyéb finomságok
2010/09/06 22:12:26 Küldte: Viane

3. nap Piehenőnap: Vrsic hágó, Soca forrásbarlang
Na ez volt az az éjszaka, mármint a Triglav megmászása utáni, amikor nem lehetett gond az alvással, el is húzódott az ébredés, már jócskán hasunkra sütött a nap, amikor felhúztuk a cipzárt a sátorponyván. Szépséges, napsütéses idő volt, kimondottan pihenőnapra való. Egy olyan napra, amikor semmi más dolgod, mint hogy a sajgó lábaidat kenegesd, végy egy frissítő zuhanyt, megszárítsd a napon a haj... Még több

Cél a Rosslochhöhlen-klettersteig
2010/08/22 21:34:36 Küldte: trainux

Kicsit későn indultunk Győrből, fél 10-kor sikerült autóba ülnünk, a határ után elkavarodtunk, az A2-n dugóba kerültünk, az S6-on meg elterelés volt, így délután 2-re érkeztünk meg az Eisenerz utáni Leopoldsteiner tóhoz. Kicsit későn, de úgy voltunk vele, hogy addig megyünk ameddig biztosan visszaérünk sötétedés előtt.

Már maga a tó is gyönyörű, főleg így hogy ezek az óriási hegyek veszik körül. Sok kocsi volt a parkolóban, de szerencsére ne... Még több

Monte Paterno via ferrata
2010/08/12 17:11:00 Küldte: utazom

UTAZOM.COM // ÉLMÉNYEK A MAGASBÓL // MONTE PATERNO-EGY TÖRTÉNELMI Via FERRATA A DOLOMITOKBAN

A Dolomitok számtalan gyönyörű túrát s hegymászóélményt kínál az ide utazóknak. Egy emblematikus túra a sok közül: a Monte Paterno, vagy Paternkofel megmászása. Könnyű, szép kilátást ígér ez a kaland.  A Természet egyik legszebb bizonyítékára arról, hogy létezik teremtő értelem. Ugyanis a Tre Cime di Lavaredo hármas sziklatornyának kialakulá... Még több

Szépséges Holt-hegység
2010/08/03 21:19:04 Küldte: Viane

Grosser Priel 2515m, Totes Gebirge  (Ausztria) 2010.07.31-08.01.
Egy internetes blogban figyeltem fel erre az útra, és a paramétereken fellelkesülve azonnal menni akartam. A hegy ugyanis a maga 2515 méteres magasságával a Holt-hegység (Totes Gebirge) legmagasabb pontja, ahová közel 2000 méter megmászásával lehet feljutni egy 650 méteres, D nehézségű biztosított út közbeiktatásával, ami a csúcskeresztnél ér véget. Túl voltunk már ekkor a Kaiser Franz... Még több

Kovival a Júliai Alpokban
2010/07/19 18:42:08 Küldte: urbanszabo
Szóval kalandosan indultunk, annak dacára, hogy drága párom már hajnali 5-re kiszállított a 6 órakor induló vonathoz, állítólag abbéli aggodalmában, hogy lekésem az indulást, szerintem csak meg akart nyugodni, hogy tutira elmegyek, és kipihenhet engem :).  Mondjuk ha mást nem is, azt bizton elérte, hogy Ágota barátnőm soha többé nem fogja velünk pick up-oltatni magát; ő szegény 5 órára az ébredést tervezte eredetileg, és nem az érkezést.  No indokolt... Még több