Cím: Biciklivel Perth környékén V.
Címkék: Perth kerékpár
Blog Beljegyzés: Normal 0 21 false false false HU X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Normál táblázat"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} Biciklivel Perth környékén V. Kis hibát vétettem, mert időrendben ez a túra volt a negyedik, és nem az ötödik. Az előző túra (ami igazából ez lenne), itt olvasható. És eszembe is jutott, hogy mi volt az oka ennek! Ez volt az egyetlen biciklizésem, amikor nem egyedül mentem, mivel az egyik magyar lakótársam (miután többször mondtam a többieknek, hogy milyen rossz mindig egyedül csinálni mindent) közölte, hogy akkor eljön velem erre a rövidebb túrára. (Végzettségét tekintve amúgy testnevelés tanár, úgyhogy talán még a nagyobb túrát is bírta volna.) Szombat volt, 2008. október negyedike. A kinézett célpont a Lesmurdie vízesés (Lesmurdie Falls) volt. Korábban úgy gondoltam, hogy biztos csak egy kicsi, max pár méteres vízlépcső lehet az egész, de aztán valaki mondta, hogy ennél sokkal szebb és nagyobb. Hát akkor meg kell nézni! Az egész túra hosszúságban nem haladta meg a 30 kilométert, időben pedig a délelőttöt. A társamnak mondjuk ez is elég volt. Tegyük azért hozzá, hogy ő az én régi biciklimmel jött. Az Armadale vonalon (lásd korábbi túrák) elmentünk vonattal a Kenwick állomásig, onnan vágtunk neki biciklivel a túrának. Felmentünk az általam már jól ismert Welshpool Road emelkedőjén, aztán balra fordultunk a kis utcákra, és percek alatt elértünk a vízeséshez. Már a kilátásért (a vízesés tetejénél elhelyezett hídról) megérte eljönni ide, de a maga a vízesés is gyönyörű látvány, miután az ember kicsit elsétál valamelyik ösvény mentén. A természet is jobban mutatta itt magát, mivel tavasz volt, és mindenfelé nyíltak a virágok. Csak két példa a jobban sikerült fotók közül: virág1 és virág2 . Körülbelül egy órás nézelődés után visszaindultunk, és kb. 1,5 óra múlva már otthon is voltunk.