Címkék: Hágó

Blog megtekintése 1 - 5 ennyiből: 6.
Oldal:  1 | 2 | Következő >  Utolsó >>

Stary Smokovec vasútállomás - Rovátka hágó - Lengyel-nyereg -...
2016/02/06 19:50:38 Küldte: Talpfaszamlalo

Utolsó napunkon egy igazán emlékezetes túrával szerettük volna lezárni a 2015-ös tátrai kiruccanásunkat. Mivel 2014-ben messzemenőleg a Lorenz-hágó tetszett mindőnknek a legjobban, így nem volt kérdés, hogy idén is betervezünk egy hágótúrát. Nagy kínálat sajnos nem volt, így a Rovátkára esett a választásunk.

Reggel újfent kristálytiszta időnek örvendhettünk. A Magas-Tátra fölött alig lehetett egy-két kósza felhőpamacsot látni. A 2014-es kir... Még több

Magas Tátra és Káposztafalvi karszt 2.nap - Vöröstorony hágó
2012/11/09 19:26:24 Küldte: trainux

Előző nap: Magas Tátra és Káposztafalvi karszt 1.nap - Hernád áttörés és Vörös kolostor

A tegnapi bemelegítő kirándulás után jöhet egy igazi túra - nem is gondoltam még ekkor hogy mennyire igazam lesz :) Mostmár nem háttal a Tátrának hanem szembe vala indultunk Ótátrafüredre, ahonnan a sikló indul felfelé.

A Lomnici csúcs még Alsóerdőfalváról

Miután megérkeztünk Tarajkára, elindultunk a Tarpataki vízesés felé a zö... Még több

Schneeberg, második felvonás
2012/03/27 20:22:18 Küldte: kallaipisti

Tavaly már egyszer nekivágtunk a Schneeberg-nek, amiről Schneeberg-i kaland néven meg is emlékeztem. Idén felszerelés és tapasztalat ügyében is felkészültebben néztünk szembe a céllal, de még így is enyhén (szólva) felkészületlennek bizonyultunk, ami a felszerelést illeti. Ne is menjünk messzebb Judit jégcsákányának hiányánál.
A hosszú hétvége második kirándulását 10 óra körül kezdtük el... Még több

Heukuppe, zergék, napsütés
2012/03/27 18:46:02 Küldte: kallaipisti

A március 15-e alkalmából "szervezett" hosszú hétvégén megint úgy alakítottuk a programot, hogy szabadidőnket, akárcsak tavaly, a Bécsi-Alpok felkeresésével töltsük. Párom ötlete nyomán pénteken a Heukuppe volt a cél. Én nem lelkesedtem az ötletért, ugyanis az útvonalon a könyv szerint fémkapcsokra, létrákra, kötelekre kellett számítani - semmi bajom a biztosított utakkal nyáron, de azért kevésbé rajongok, ha a biztosítás a h... Még több

Napfényes hótalpazás
2012/01/29 15:01:53 Küldte: kallaipisti

Több sikertelen több naposra tervezett téli túra után (a lakásvásárlás fontosabbnak bizonyult a szabadságom alatt, mint a túrázás) végre összejött egy szép, egynapos téli kirándulás.

2012.01.28-án hajnalban indultunk Antival és Judittal a Bihar-hágóba hótalpazni. Itthonra derült időt mondtak, de Erdélyben felhős volt az ég. A napokban Romániában rendkívüli hóhelyzet volt, így kicsit aggódtunk az utak állapota miatt, de a meteoromania.ro olda... Még több