Címkék: Hegy

Blog megtekintése 116 - 120 ennyiből: 134.
<< Első  < Előző | Oldal:  22 | 23 | 24 | 25 | 26 | Következő >  Utolsó >>

Egry József emléktúra
2011/03/14 10:34:58 Küldte: delzala

Szívünk csücske – Zala

2011. március 12. Egry József emléktúra

Zalakaros – Zalaújlak – Gesztenyeház – Nagybakónak – Eszperantó-források – TV torony - Újudvar 18 km

Végre itt a tavasz! S... Még több

Csehország, Klet (hegy), SzG3
2011/01/22 13:32:37 Küldte: szalay3

Sziasztok, Gábor vagyok! Ha valaki ellátogatott Cesky Krumlovba és véletlenül nem a várat vagy a várost nézi, akkor lát egy nagy hegyet a város felett egy TV adóval. Ez a Klet. Miután a környék nem túl telített természeti szépségekben, ezt ki kell használni. Egy jó nagy kerülővel a Hegy mögé kell autózni (mással nem nagyon megy a dolog). A parkolóban le kell tenni a kocsit, innen indul a felvonó. Figyelem: minden óra 00-kor indul és addig megy, amíg utazó van!... Még több

Holdvirág-árok
2011/01/09 11:29:23 Küldte: CaptainSebi

Nem jártunk még a Holdvirág-ároknál, bármilyen szégyen is. Egy Ferenc Jóska korabeli térképpel indultunk el az Anna-völgyből. A tervünk az volt, hogy Dél felől kerüljük a hegyet és úgy jutunk a Holdvirág-árok alsó részéhez, majd azon felmegyünk és eljutunk a Lajosforráshoz. Ha még világos van az erdőben, ha már gyanús hogy sötét lesz, az autóúton jutunk vissza a kocsihoz.  Ehhez képes az történt, hogy a zöld jelzésen felmentünk majdnem a Kőhegyi... Még több

Több mint két hónapos munka Nyugat-Tibetben 3500 m. feletti...
2010/12/23 14:04:41 Küldte: Kamil01

(Folytatás!)

Szept. 26. vasarnap: Ismet szabadnap leven, kedvenc bolonderiamnak, a turakerekparozasnak hodoltam. Igen koran reggel elkerekeztem az Indus-volgyben Ny.-i iranyban az ezer eve alapitott Alchi Kolostorig. Itt csak 3 lama el. Az egyik kalauzolasaval megneztem 4 gyonyoru osi muemlektemplomot illetve szentelyt, a Sumtsek, a Vairocana, a Lotsa es a Manjushri nevueket. Sok szep kepet keszitettem. Ezutan visszafele a hegyteton allo Basgo kolostorat nezt... Még több

Több mint két hónapos munka Nyugat-Tibetben 3500 m. feletti...
2010/12/23 01:49:51 Küldte: Kamil01

Kedves Túratárs Blog Olvasóim!

2009 évben egy erdélyi, kolozsvári jóbarátommal elhatároztuk, hogy 2010 nyarán részt veszünk a "Csoma Szobája" civil alapítvány önkénteseiként az alapítvány észak-indiai, nyugat-tibeti munkáiban. Több éve folyik a több mint száz éve nem lakott ősi zanglai királyi vár és lámakolostor, (a karkoma, vagy fellegvár) rekonstrukciója. Ebben a kolostorban dolgozott Kőrösi Csoma Sándor embert próbáló sanyarú kö... Még több