Élmény- vagy túlélőtúra?
2010/10/19 08:46:14 Küldte: Csengebenge
Ezen a hétvégén immáron másodszor indultunk neki az élménytúrának nevezett majd egy napos kirándulásnak. Tavaly a Pilisben egy másik szervezéssel, idén pedig a Gerecsén egy sokkal jobb rendezésben volt részünk.

A kirándulás nagyon jó volt, tök szupi volt a csapat is, akik közül tavaly már két személlyel élménytúrán is voltam, másik két személlyel pedig egyébként kirándultam együtt, tehát tudtam, hogy nem lehet baj, a kitartás megvan mindenkiben.

Pénteken a Bach-csomópontnál találkoztunk, ahol megjelent egyik srác, akit még nem ismertem egy BMW-vel és igazából a vezetési stílusa igencsak illett a kocsi típusához. Útközben közölte, hogy ha nem tetszik a vezetési stílusa, szóljunk, bár szerintem a másik srác már ismerte. Ez azt jelenti, hogy végig 220-al mentünk, amikor valaki elénk került, akkor kb. 10 cm-re hajtottunk mögötte, míg ki nem állt előlünk. Aztán megköszönte Zolo és hajtott megint 220-al. Azt hiszem többször infarktust kaptam az út során. Mi még bementünk az Auchanba, a többiek egyből mentek Tardosra, ahonnan a túra indult és kb. ugyanakkor értünk oda, így is, hogy vesztettünk  vagy fél órát a vásárlással.

Rope kérte, hogy vegyünk neki egy 41-es papucsot, valami gagyi, olcsó műanyagot, mert elfelejtett hozni. Mi megpróbáltunk egy igen szépet kiválasztani. Mivel a kínálat megközelítette az undorító titulust, így nem volt nehéz kiválasztani egy plüssszerű, rózsaszín, 41-est, amire egy nagy 42-es szám volt hímezve. Rope nagyon örült neki!:D

Este 11-f12 körül indultunk Tardosról és nem tudom pontosan hány kilométert mentünk, de nem annyira sokat, kevesebbet, mint tavaly, mert sokkal többet pihentünk, pl. a térképet nézegetve, meg most 7-en mentünk együtt, ami azért lassítja a csapatot. Viszont Zolo már az elején igen fáradt volt, ő fel is adta valahol, kb. félúton, a kocsmázás után, 11 körül. Aranyos volt, azt mondta, hogy ő úgy érzi, hogy már nem élvezet ez, hanem kimondottan rosszul esik a járás maga.
Nagyon vicces volt, minden megállásnál ledőlt kicsit, aludt 5 percet és aztán mentünk tovább. Ez akkor nézett ki a leghumorosabban, amikor egy autóút mellett feküdt a fűbe, kb. mint egy csövi:D...

Elcsesztük az elejét, mert rossz felé indultunk, nem arra kellett volna, így az első őrzött ponttal igen sok időt elcsesztünk. Legközelebb a lányok nézik a térképet, mert most mi hajtogattunk, mivel azt is kellett, a fiúk meg skubizták a térképet.

Kb. 2-kor eldöntöttük, hogy visszafelé a rövidebb úton térünk haza, mert már iszonyat fáradtak voltunk, de az volt a baj, hogy mindkét útvonal keresztezte a Gerecse egy vonulatát, tehát mindenképpen kellett hegyet másznunk. Meg is szenvedtünk rendesen vele, nagyjából négykézláb kellett volna felmásznunk azon a hegyoldalon, olyan meredek volt. Az elején még örültem, mert nem tűnt annyira szörnyűnek, mint ahogy elképzeltem, de kiderült, hogy még ezután jön a neheze, mert nem a legmeredekebb résznél tartunk még, csak elnéztem a térképet.

Kb. 10kor kocsmáztunk is egyet, ahol annyira fos kv-t kaptunk, hogy én meg sem tudtam inni, mert porból készült és ilyen kis mócsingok keringtek benne, mert nem keverte szét rendesen a port a nő és ráadásul nem is volt meleg. Blöööáááá! Biztos alkoholt kellett volna inni, az volt a baj. Bár azt a tavalyiból tanulva nem mertük megtenni, mert akkor mindenki bepunnyadt.

A végén pedig 5 körül értünk vissza a szállásra. Jó sokat gyalogoltunk, mit ne mondjak. Most fáj is a lábam rendesen, kicsit meghúzódott a lábam alsó részén oldalt az izom, amit szombaton este még nem is éreztem, de vasárnap már nagyon fájt. A cipőmet meg jól meghúztam, hogy ne törje fel a lábam, mert állítólag ez segít, erre annyira fáj a lábfejem, mert kiment belőle az összes vér, bár tényleg nem törte fel a lábam a cipő, ez tény!:D Valószínűleg kicsit túlhúztam.

Nálam egyébként kb. 4-5 körül volt egy holtpont, amikor nagyon hulla voltam, akkor ittam egy energiaitalt, aztán már jobb lett. Este mondjuk fáradtak voltunk, mindenkinek fájt nagyon a lába és dereka, meg mondjuk segge, de még azért elmentünk kocsmázni egyet. Miért ne?
Én próbáltam azt csinálni, amit táncon tanácsolnak, hogy fogjuk meg a térdhajlatunkat és húzzuk fel a hátunkat, ha fáj a derekunk, hátunk, de annyira fájt a derekam, hogy nem tudtam megcsinálni ezt.

Jajj, kaptunk vacsira marha és szarvas pörköltet, lehetett választani. Én a másodikat választottam természetesen. Reggelire zsíroskenyeret. Egyébként pólót is kaptunk és a végén oklevelet, ja meg kitűzőt. Itt is csináltak fényképet rólunk és csak feleannyiba került, mint a tavalyi, tehát sokkal jobb szervezés volt valóban.

95 csapat indult  és mi az 50. lettünk pont:D. Ezt így számoltuk ki!:D Tavaly sokkal jobb eredményt értünk el, mert akkor 60ból lettünk 13., de most talán komolyabb szervezésű volt és komolyabb csapatok intultak. Jövőre majd gyorsabbak leszünk, mondjuk benne leszünk az első 30-ban!:D

Akinek van egy kis kondija vagy szokott kirándulni, mindenképpen ajánlom, mert nagyon jó rá visszagondolni, még ha akkor nem is minden pillanata egy leányálom!

Azt hiszem majd rakok ide is néhány képet, ami a túra során készült...

Csengebenge
2010/10/28 10:42:08

Szia!

Ne hari, de engem is befogadott egy másik csapat, tehát bekéredzkedtem hozzájuk, mert nem állt össze a miénk. Legközelebb, ígérem, szólok, ha még szóbaállsz velem:(....

Gejza írta:

Irgum + burgum! Kértelek, hogy szóljál, ha van ilyen túra!