Címkék: J

Blog megtekintése 31 - 35 ennyiből: 128.
<< Első  < Előző | Oldal:  5 | 6 | 7 | 8 | 9 | Következő >  Utolsó >>

Újévi köszöntő helyett
2013/12/31 15:03:19 Küldte: tigriske

Nézzük – mit is csináltunk és merre is jártunk az elmúlt évben – panaszra nem lehet okunk, mert mindig együtt voltunk és mindig együtt csavarogtunk hétről-hétre – néha ugyan „megcsaltalak” Benneteket, hogy én is kitekinthessek egy kicsit a világra, járjam a magam magányos kis útját

32 túránk volt 2013-ban (érdekes módon 2012-ben is ennyi volt) – ez, ha kilométerekben nézzük – és a kabala 15 km-emmel, akkor... Még több

Lengyel Tártra egy hétig...
2013/08/31 21:18:08 Küldte: Cszoli73

Július utolső hetében indultunk a lányommal, Didával, a Tátra legyel oldalára. Zakopaneban ,mivel nem ismertük a parkolási viszonyokat,elég húzósra sikeredett... A zsákok összszedése,után bemelegítésnek  felmentünk a Murowaniec Házhoz.Szobát hiába foglaltunk/fél évvel hamarabb célszerű,akkor van/,azért hely akadt.Másnap,a sárga jelzésen felmentünk a Gáspár Csúcshoz.Onnan Swinica,sok túrázóval,majd a Sas út kezdete következett.Egész nap ragyogó nap... Még több

Triglav, Szlovénia
2013/05/27 19:31:34 Küldte: reiko

A Triglav a Júliai-Alpok és Szlovénia legmagasabb csúcsa, egyben a szlovénok szemében nemzeti öntudatuk szimbóluma is. Az állam címere valamint a nemzeti lobogójuk is ezt ábrázolja, és a hagyomány szerint minden igaz szlovén célja, hogy egyszer megmássza…

Visszatekintés a Vodnikov dom na Velem polju menedékháztól, középen a Dom Palinka pod Triglavom menedékház, a fölé tornyosuló Triglavval

... Még több

JÉGVIRÁG JÉGVILÁGBA ZÁRVA-GLECCSEREKBEN REJLŐ JÉGPALOTÁK
2013/01/14 22:41:00 Küldte: Kata99

Beköszöntött a tél, hó lepte be a tájat. A jégvilágot látva gondolataim elkalandoznak…

A jégbirodalmába kalauzollak el, megmutatva a jégvilágot egy jégvirágba zárva vagy éppen fordítva…

Fények és árnyak, tengerkék gleccserek gyomrában jégszobrok, jégből kifaragott bútorok és színek kavalkádja.

A helyszín Franciaország és Svájc.

CHARMONIX- MONTENVERS: MER DE GLACE (1913 m)

... Még több

Karácsony múló dicsősége...
2013/01/09 19:44:42 Küldte: easybiker

Az elmúlt este még épp az utcán talált. Hazafé sétáltam a városban meglehetősen rossz hangulatban. Szívem szorongott a fájdalomtól, ahogy ballagtam a hóesésben. Gondolataimba temetkezve egy ismerős dallamra kaptam fel a fejem. Egy karácsonyi dallam szólt a közeli parkban a harangjátékon. Írányt változtattam, és elindultam a hang felé. Csodálkoztam rajta hogy még mindig kint vannak a karácsonyi fények a kandellábeleken. A parkba érve  ittam a kútból csord... Még több