Címkék: Szlovákia

Blog megtekintése 6 - 10 ennyiből: 13.
<< Első  < Előző | Oldal:  1 | 2 | 3 | Következő >  Utolsó >>

Popradské pleso vasúti megállóhely - Rysy (Tengerszem-csúcs)
2016/01/14 18:30:28 Küldte: Talpfaszamlalo

A Kapor-csúcson felmértük fizikális állapotunkat és úgy éreztük, hogy mindenki alkalmas a Rysy megmászására. 2499m-es magasságával Szlovákia legmagasabb pontja, melyet turistaösvényen el lehet érni, ugyanakkor nem is a könnyű útvonalak közé tartozik.

Reggel megérkeztünk Popradské pleso megállóba. A deja vu érzésünk hamar szétoszlott (előző nap is innen indultunk :). Vasút iránti érdeklődésem által vezérelve lőttem egy-két fotót a... Még több

Popradské pleso vasúti megállóhely - Kaprovsky stít (Kapor-csúcs)
2016/01/12 16:26:04 Küldte: Talpfaszamlalo

Második napi túránk már abban a szellemben kezdődött, hogy a Szalóki-csúcs meghódításával kellően ráhangolódtunk a nehezebb utak bevállalására is. Ennek értelmében egy kicsit hosszabb, viszont kisebb emelkedéssel bíró útvonalat választottunk, név szerint a Kaprovsky stít (Kapor-csúcs) tetejét 2367m-en.

A vonatról a végállomás előtti Popradské pleso nevű megállóban szálltunk le. Cipőfűzőket meghúzni, lehet indulni! Az út első harm... Még több

Stary Smokovec - Slavkovsky stít
2016/01/11 17:31:27 Küldte: Talpfaszamlalo

Aki egy kicsit is ismer, az tudja, hogy szinte mániákusan imádom a Magas-Tátrát. Hihetetlen ellentmondás ez sokak számára, hiszen a legtöbben csak a kopár, barátságtalan sziklákat, a kiszámíthatatlan időjárást és a nagy szakadékokat látják benne. Az én szememben viszont pontosan az az elhagyatottság, az évezredes változatlanság az, amely a legjobban lenyűgöz benne. Fantasztikus dolognak tartom azt, hogy km-eket megtéve járhatom be ezeket a hatalmas, ám m... Még több

Gyömbéri hótalpas szezonkezdet, avagy tanuljunk jégen járni!
2016/01/10 19:26:49 Küldte: Talpfaszamlalo

Hótalpasnak volt meghirdetve, de talpakon kívül csak jéggel találkoztunk, sajnos a hónak csak nyomait láttuk. Ezzel nem a szervezőket akarom bántani, hiszen nem ők tehetnek róla. Ilyen a mi formánk nővéremmel: eddig egyetlen hasonló túrán vettünk részt (Donovalyban, melyet később rakok fel), de egy pár száz méteres szakaszt leszámítva ott sem sok hasznát vettük a talpaknak.

Mostani túránk a Trangoska parkolójából indult a zöld jelzésen. Egy... Még több

Esztergomon át le a térképről
2014/07/09 22:04:31 Küldte: Kernacs_Rebeka

- Mi lenne, ha megnéznénk Esztergomot? - kérdezte a húgom.

Fél órán belül úton voltunk.

Nagymarostól Szobig a kerékpárutat követtük, majd, mivel lekéstük a kompot, a Zátonyban megpihentünk. A másik parton az Eurovelo 6. kerékpáros túraútvonal folytatódik ugyan, kiépített kerékpárút azonban egészen Esztergomig nem jár hozzá, úgyhogy kénytelenek voltunk addig is a 11-es főúton haladni. Nem messze Esztergomtól tudtunk letérni róla egy, a Duna-pa... Még több