Címkék: Túra

Blog megtekintése 206 - 210 ennyiből: 312.
<< Első  < Előző | Oldal:  40 | 41 | 42 | 43 | 44 | Következő >  Utolsó >>

Csillagnéző túra
2011/02/27 22:25:22 Küldte: madrienn

Nagy élmény volt az első túratárs.com-os túrázás. Gyönyörű volt a kilátás a hegyről az éjszakai fényekben fürdő Budapestre. Megismerkedtem pár új csillaggal és csillagképpel. Ekkora távcsővel sem néztem még az eget. A hideg, sár, csúszós út és sötét ellenére jó hangulatban telt a túra. És a dödöle is jól esett a végén. :)

Csak ajánlani tudom mindenkinek, én is megyek még mindenképp. Köszönet a szervező Csillagászati Egyesületnek.

... Még több

Téli TIhany teljesítménytúra
2011/02/05 20:26:52 Küldte: Viki80

Ma résztvettem a Téli Tihany Túra 20 km-es útvonalán. Tegnap értünk le Tihanyba, ahol a tornateremben aludtunk. Előtte a Pedró nevű ellátóban nagysikerű dartsversenyt tartottunk. De még előtte megtudtam az esti előadásban, hogy van olyan, hogy pocgém illetve pöttyös gőte. Előbbi nyelvészeti fejtegetéseket ébresztett bennem. Ha a pocgém kis gém, akkor a pocok ugye kis egérféle, a pocak kisebb has. Tehát a poc jelentése kicsit. Ezekszerint viszont a pocméh el... Még több

Szemben a vadkannal
2011/02/02 11:46:02 Küldte: kuzo

Nem vagyok irkálós típus, konkrétan ez az első blogom, nem tudom milyen lesz.

A hétvégére a barátnőmmel, Timivel terveztünk valami kis könnyű túrát, mikor megláttam Megyula kiírását vadlesre. Épp mostanában olvastuk egy blogját és kedvet kaptunk hozzá.

Levélváltás, gyors telefon és már meg is v... Még több

Embertesztek
2011/01/27 22:03:21 Küldte: Ejszaka_Portyazo
Annál kellemetlenebb helyzet nem sok van, mint amikor egy felnőtt, rosszabb esetben egy meglett férfi ember a hegyen elkezd hisztizni, mint egy kisgyermek ha túrázás közben egy embertpróbálóbb helyzet adódik.
Biztosan fordult veletek is elő hasonló.
Az ember egy ilyenkor nem is igazán tud olyat mondani, amit a kiborult személy mérlegelne és megértően elfogadna, mert ha le kell menni, akkor az a baj, ha vissza kell fordulni, akkor az a baj, úgy hogy igazából semmi sem... Még több

Németország, Kuhstall (sziklák), SzG3
2011/01/23 14:45:18 Küldte: szalay3

Sziasztok, Gábor vagyok! Most Szász-Svájc egy viszonylag könnyen elérhető helyére látogatunk: ez a Kuhstall (magyarul: Tehénistálló). Ha valakinek kevés ideje van, de a Basteien kívül (ami azért elég kirakat darab) mást is látni akar, akkor ezt nézze meg. Bad Schandauban kell lekanyarodni az Elba parti útról a Kirnitzschtal felé. Innen kétféleképpen lehet tovább menni. Vagy letesszük a kocsit itt (ezen a részen már nem kell parkolódíjat fizetni) és felszállunk... Még több