Elsőre megtaláltam a legjobb csapatot
2010/04/20 07:52:11 Küldte: triatlonos

Az előző évben mintegy 4000 km-t túráztam egyedül - természetesen ebbe beleszámitom a lakhelyem környékény teljesitett edzéseket is - amit a fizikai felkészülésnek tekintettem. Elérkezettnek éreztem az időt arra, hogy egy csapathoz, csoporthoz csatlakozzak. Ilyen esetben mindig van az emberben egy kis félelem: hogyan fogadnak?

Már az első néhány egyeztető telefon nagyon közvetlen stilusú volt Janival. Úgy beszéltünk ismeretlenül, mintha már régi barátok lennénk. Ma már tudom, hogy egy nagyszerű csapatnak a legfontosabb ismérve, hogy jó vezetője legyen.

Ezt a bakonyi 3 napos túrát pálinkával hirdették. Azért egy kicsit arra is gondoltam, hogy ez egy italos társaság, és majd nem birom velük a versenyt. A végére az is kiderült, hogy csak egy fiú volt, aki nagyobb érdeklődést tanúsitott, és nem volt válogatós, a jelszava: "Ami a kátránynál folyékonyabb". Az utolsó napra viszont elérte, hogy az autós túratársak "versengtek" azért, hogy ki viheti a legközelebbi MÁV ZRT célállomásra.

A túra során a Kék Nagyvázsony - Zirc szakaszát jártuk végig 3 nap alatt. Az első nap mindjárt olyan terepre tévedtünk, ahol a patak összetévesztette a nyomvonalát az úttal. Az előző napok esői megnehezitették a haladást, sokszor 20-30 méterre az úttól az erdőben bújkálva kerestük a tovább haladás reményét. Ez a szakasz abban erősitett meg, hogy nem volt felesleges a bakancsomra forditott összeg. Kab-hegy után javult a helyzet, és lendületesen érkeztünk Úrkútra, ahol a pecsételéshez elengedhetetlen vendéglátóipari objektumhoz érkeztünk - a nevét a Kékről kapta. A közelben levő Csárda-hegyi bg. nagyszerű élmény volt egy alföldi ember számára. Majd a vadkeritéses létrás mászások fokozták az izgalmakat, mert miután sikeresen átküzdöttük magunkat, akkor derült ki, hogy nyitva van a kapu. Ez tipikusan szőke nős jelenet volt. /minden tiszteletem a szőke nőké, mert sokszor alaptalanul viselik a bélyeget/ A nap csúcsa a célbaérkezés volt Városlődön.  Amig vártunk az autókra természetesen beugrottunk egy üditőre a kocsmába, de nem gondoltam, hogy azonnal "Turisztikai látványosság" leszünk. Ezen a helyen még sosem volt ennyi fehér ember egyidőben. Egy helyi fiatal - az esélytelen nyugalmával - azonnal heves udvarlásba kezdett, a zenegép nem győzte nyelni az aprót, és indult a buli. Az autók hamar érkeztek, és a végkifejlet elmaradt, de óriási barátsággal váltunk meg ettől a helytől. A közös vacsora után a nap fénypontja, a csapatépitő programnak álcázott: hogyan alázzuk meg a férfiakat cimű társasjáték következett. Nem vagyok egy mai gyerek, de én még annyi huncutul mosolygó lányt nem láttam, mint ezen az estén. Sugárzott a mosolyukból, hogy ez van, ez egy ilyen sport, ti itt ma este csak veszithettek. Sikerélményünk nem volt, de a tapasztalatunk gazdagodott, beigazolódott a mondás: "Minden baj forrása a NŐ"

A második napon Zircre utaztunk busszal, és onnan túráztunk Bakonybélbe. Javultak a terepviszonyok, és a Kőris-hegy már próbára tette a fizikumot. Kellemes idő, élményszerű túra volt. A bakonybéli rendezvények miatt nagyon sok túrázóval találkoztunk. Jó tempóban haladtunk, és a célbaérkezés után nekiláttunk a közös bográcsos főzéshez. Majd a vacsora elfogyasztása után indult a kellemes hangulatú beszélgetés - mindenről szabadon cimmel - amit Jani újabb meglepetése szakitott félbe. Na ez nem kellett volna! Éjszakai tájékozódási verseny barlangtúrával. Az egyenkénti inditásos csapatversenyben mindenki a maximumot szerette volna kihozni magából, de ott volt a sorompó - amely többszöri alakváltozáson esett át - először egyenes volt, aztán C - formáció, majd végül S -alakúvá vált. Éjszakai korom sötétben leengedett sorompó, minden csapat spórolt a fejlámpával, már azért is, hogy az ellenfelek ne észleljék a mozgást. Rongálás vétségében én is gyanúsitottá váltam, de amig nem készül el a sorompó DNS-e, addig ezt sem megerősiteni, sem cáfolni nem tudom. Hétfőn már ez az akadályozó szerkezet turisztikai látvánnyá vált, buszos csoportok érkeztek a megtekintésére, mert a medvehagyma fesztivál után valamit ki kell találni.

A harmadik napi Városlőd - Bakonybél szakasz volt a legszebb. Napról napra látszott, hogy ébred az erdő. Csodálatos a Bakony. Itt jelentős szint nem volt, de a patak mederben való haladás, a nagyon rendezett pihenőhely szinte maradásra sugalt. Ezen a napon nekem a legnagyobb élményem Noémi gyereke volt, aki férfiasan teljesitette a távot, és abbam is biztos vagyok, hogy számára is egy életre meghatározó élmény.

Majd következett a búcsúzás, nagyszerű embereket ismertem meg a CSAPATBAN. Én még maradtam egy napot, túráztam is szép utakon, de - az már nem volt olyan mint együtt - hiányoztok! Még valaki hiányzott, de remélem, hogy a következőn Ő is ott lesz, várom a következő túrát.

Oldal:  1 | 2 | Következő >  Utolsó >>

Gabor52
2010/05/05 20:15:45

Élmény volt olvasni. Folytasd!

Gábor52

customs
2010/04/21 20:31:15

Küldök egy linket

customs
2010/04/21 19:54:19

Mindenkinek szép napot!

Valóban kellemes 3 napunk volt, de a legfontosabb, hogy nagyszerű emberekkel ismerkedtem meg. Minimum ennyi idő kellett, hogy bátran és őszíntén tudjon mindenki egymással kommunikálni. A szervezéshez nem kívánok hozzá szólni, mivel Janinál ez elvárás volt. Az esti programokat jövőben is elvárjuk.

Üdv! Customs

triatlonos
2010/04/21 16:36:26

Az egyik képen a kézmozdulatom valamilyen gömbölyű forma birtoklására irányul. Nem emlékszem, hogy labdáztunk volna. Erre mondják, hogy jó szeme van a fotósnak. Ilyen szemből elég lenne egy is!

remeron
2010/04/21 14:12:51

Forum - Képek

albert
2010/04/21 09:36:58

Igen talán így tudok választani a túrák közűl, és egyezetetem a versenynaptárral. De ha jön a 3nap.....p--val azt is beválalom.

Ja a túra a leírtak alapján tök jóóóóóóóóó lehetet,főlag az esti ki-mit-tud.

Ja JANI jó túravezető csak menni kell vele.

Üdv mindenkinek.

remeron
2010/04/20 22:42:03

Sziasztok lányok, fiuk! Örülök, hogy örültök!

Már vannak időpontok csak még csiszolgatok a dolgokon. Mindenkinek elfogom küldeni a leírásokat. Igen többes számban fogalmaztam mert 2 túrát is gondoltam... na de nem megyek a dolgok elejébe, nem sokára kiderül minden. Addig is szép napokat, és remélem minél többen neki vágtok a következő kalandoknak. Köszönöm az elismeréseteket, természetesen ehhez ti is kelletetek.

Sziasztok Túratársak!

kornel
2010/04/20 21:48:39

Sziasztok! Én szeretném megköszönni mindenkinek a hétvégét a remek túrabeszámolót az anyósod ngyszerű gerbóját na és a finomabnál finomabb italokat a remek túravezetést  egyszóval MINDENT. Szép napokat a következő túráig!!!!

LiptakAnna
2010/04/20 21:08:04

Én is csatlakozom az előttem szólókhoz, és magához a blogcímhez is, habár nekem a harmadik turatars túrám volt... de megtaláltam a legjobb csapatot!!!!  Ugyan Csimpivel összeakasztottuk a bajszunkat, de csak szeretetből tettem  (Ugye nem haragszol a zsörtölődésemért?  )

Mindenkit imádtam :-) és várom hogy újra együtt túrázhassunk.. játszhassunk.. és újra és újra, ha mással nem.. a kocsikkal eltévedhessünk..

Én hétvégén 666km-t tettem meg.. 600-at kocsival.. 66-ot gyalog :-) Igaz a szám ördögi.. de nagyon megérte !!!!!!

A fényképészek termékeire én is nagyon kíváncsi vagyok !!

Puszi mindenkinek! Anna

Zakarias
2010/04/20 21:07:06

Tetszik az írásod Triatlonos!! nagyon jól éreztem magam én is veletek, nem győztem dicsérni először is a szervezőt, ezt a nagyon jó csapatot na és a csodálatos bakonyi díszletet!! egy álmom teljesült ezzel, amit hangoztattam párszor. remélem találkozunk a Börzsönyben! képeket felteszem a Picassára. Az őzlábcsontot otthagytam :-( Medvehagyma jelentem elültetve!