Címkék: Hegység

Blog megtekintése 21 - 25 ennyiből: 32.
<< Első  < Előző | Oldal:  3 | 4 | 5 | 6 | 7 | Következő >  Utolsó >>

Eltévelyedés a Budai-hegységben
2014/07/18 10:15:05 Küldte: Ivett85

Pár nappal ezelőtt jóbarátom a fővárosba érkezett. Természetjáróként meglepetés túrát szerveztem neki a Budai-hegységbe. A tervezett útvonal: Normafa-Budakeszi-Mária-szurdok-Végvári-szikla-Piktorüregek-Frank-hegy.

Budakesziig zavartalan volt az utunk, minden a túratérkép szerint alakult, no de Budakeszin a csatornázási munkálatok miatt el voltak terelve a túraútvonalak (a Szent-Jakab zarándok út is), így a markolók és az izzadt munkások érdeklődő te... Még több

Az a bizonyos legelső túránk
2014/01/10 20:47:39 Küldte: Gejza

Azon a nyáron (1961) lettem tíz éves, bátyám pedig tizenhárom. Gyenesdiáson nem volt református templom, így vasárnaponként Kapernaumba, az evangélikus lelkészek öregek otthonába jártunk. Az ottani hirdető táblán látta meg Gedus a Keszthelyi-hegység jelzett turistaútjainak térképvázlatát. Aztán a tiszteletes bácsitól megtudtuk, hogy az valójába... Még több

Magas Tátra és Káposztafalvi karszt 3.nap - Szoliszkó
2012/11/09 23:48:18 Küldte: trainux

Előző nap: Magas Tátra és Káposztafalvi karszt 2.nap - Vöröstorony hágó

Másnap reggel felébredve éreztük, hogy a tervbe vett Lorenz-hágó a mai napra erős lenne. Reggeli közben tanakodtunk egyet, és elhatároztuk, hogy csak a Fátyol vízesésig megyünk. Így az irányt a Csorbai-tó felé vettük. A városka szélén lévő tó igazán idilli képet mutat, a kristálytiszta vízben tükröződnek a hegyek, körben mindenhol sétáló vagy éppen tornázó e... Még több

Magas Tátra és Káposztafalvi karszt 2.nap - Vöröstorony hágó
2012/11/09 19:26:24 Küldte: trainux

Előző nap: Magas Tátra és Káposztafalvi karszt 1.nap - Hernád áttörés és Vörös kolostor

A tegnapi bemelegítő kirándulás után jöhet egy igazi túra - nem is gondoltam még ekkor hogy mennyire igazam lesz :) Mostmár nem háttal a Tátrának hanem szembe vala indultunk Ótátrafüredre, ahonnan a sikló indul felfelé.

A Lomnici csúcs még Alsóerdőfalváról

Miután megérkeztünk Tarajkára, elindultunk a Tarpataki vízesés felé a zö... Még több

Budáról Visegrádra - OKT – 15-16 sz. túra Pilis és a...
2012/09/26 13:51:45 Küldte: Shadowspirit

OKT – 15-16 sz. túra Pilis és a Visegrádi-hegység

2012.09.22-én ismét volt annyi időm túrázni, hogy elhatároztam teljesítek egy szakaszt az Országos Kéktúrából. A füzetet lapozgatva nézegettem a szakaszokat, és ismét arra jutottam, hogy egy egészen nagy távot fogok teljesíteni, mégpedig a 15-ös és 16-os szakaszt... Még több