Az I. OTT fél év és 2 hét távlatából... 4.rész
2010/08/08 13:45:28 Küldte: furge

vasárnap

Szóval vasárnap reggel. Reggel?
Kb fél tízkor ébredtem. Viszont nem volt nagyon jó a hangulatom,mert az eső,ami hajnalban érkezett,OTT is maradt  nekünk.
Ez rá is nyomta bélyegét az egész napra. Sokan szedelőzködtek.Pakolásztak. Tulajdonképp vasárnap egy túra sem indult el. Az Anna-napi búcsúra,melyet minden évben Abasár fölött lévő Szt Anna-kápolnánál tartanak sem indult el senki. Köszönet azért Merva Lacinak a Kékes túristáktól,hogy ő megjelent a megbeszélt időpontban a rossz idő ellenére is. Sajnos az előző két nap túrái okozta fáradtság, az esti móka,valamint a kedvezőtlen időjárás altenatív programokra kényszerítette a többséget.
Voltak,akik hazaindultak,voltak akik Gyöngyösre mentek Mátra múzeumot nézni,vagy Kisnánára boros pince látogatóba. Esetleg fürdőbe stb.
Elnézést kérek mindazoktól,akik vártak engem a fő épületben vasárnap délelőtt,hogy megbeszéljük a továbbiakat! Nekem akkor közbe jött valami és ezért nem tudtam megjelenni. Géza utána elmondta nekem a lényeget.
A vasárnap,mint említettem hamar véget ért. A tábort én is nagyon hamar el hagytam.Azt gondoltam előtte,hogy kb 18 óra előtt nem jövök el onnan. Mégis délután kettő körül távoztunk Matussal,és Hegyikecske valamint giagi túratárssal. Át adtam az objektumot az üzemeltetőnek. Minden rendben volt. Utólag úgy tudom,a néhány ott maradott dolog is megkerült. Megfújtam a sípot,mielőtt kiléptem volna a kapun még utoljára. Ez a sípszó jelentette az I. OTT végét.Igaz a külső alternatív programok még zajlottak a Mátrában a leleményes túratársaknak köszönhetően.

Szóval 15 órakor már én is Hatvanban voltam. Itt még egy kávézóba betértünk Matussal és csatlakozott hozzánk r0t0,Edina és Szbie is. Kellemes egy órás beszélgetés volt még ez. Majd eltávozásukkal végképp véget ért az I. Országos Túratárs Találkozó.

Sok minden történt az előkészületeknél,a helyszínen és már azóta is a rendezvénnyel kapcsolatban.
Én szeretnék megkérni mindenkit,hogy ne nekem köszönjétek ezt a találkozót! Csapat munka volt ez a javából,melyből többen kivettük a részünket. Az első blogban nagyjából leírtam,hogy kikből állt a csapat. Tehát a köszönet őket illeti. Az ötlet volt csak az enyém,az eredmény pedig közös.
Elnézést kérek azoktól,akikkel nem volt lehetőségem beszélgetniismerkedni. Amennyiben valakit pedig akaratomon kívül megbántottam volna a hétvége alatt bármivel is,attól most kérek bocsánatot! Bár ilyenre nem emlékszem.

Jellemezném egy mondattal az egész rendezvényt és ez talán mindent elmond:

Én ilyen találkozót szerettem volna!  :)

Voltak persze problémák,melyeket azért mégis sikerült valahogyan áthidalni. Pl a  túravezetők hiánya. A túrák kiírásakor,tervezésekor azt gondoltam,hogy mivel itt ezen az oldalon mindenki túrázik rendszeresen. Egy térkép segítségével simán elviszi bármelyik túrát. Ezzel nem is lett volna probléma,viszont a túravezető dolga nem csak a helyes úton terelgetni,vezetni a csoportot,hanem információkkal színesíteni a túrát,ezt viszont kevesen vállalták. A vetélkedőben tapasztalt "fejetlenség"-gel kapcsolatosan, ahogyan katesz írja blogjában. Igen,volt egy kicsi, zűr-zavar,de ez sajnos a hely miatt és az idő rövidsége miatt volt. Azért én ott mégis sok mosolygós arcot láttam játék közben. Nyilván jó tapasztalat volt számomra,hogy az egész kézben tartásához nem elég egy ember. Sajnos menet közben sok dolog volt,amit egyedül akartam végezni a végére pedig már nehéz lett volna át adnom ezeket bárkinek is.Belátom,sokat vállaltam.
Amennyiben legközelebb lesz OTT (márpedig lesz!), szívesen kiveszem a részem a szervezésből. Viszont akkor már előre le kell osztani a szervező csapatban a feladatokat.
Mindenesetre én sikeresnek tudom be ezt a hétvégét. Ahogyan Cinka írta: végre megelevenedtek a profil képek,mosollyal és hanggal,mozdulatokkal és emberi tulajdonságokkal teltek meg az eddig csak két dimenzióban látott túratársak. Talán barátságok is elindultak ezen a hétvégén. Vagy régiek erősödtek,de biztos vagyok benne,hogy senki nem közömbös érzésekkel hagyta el a Sástói Ifjúsági Tábort és a Mátrát. A túrákról szívesen olvasnék beszámolókat én is. Akár emailben,akár blog formájában! Ugyanis én nem voltam egy túrán sem. Az étkezéssel kapcsolatos visszajelzésekre csak annyit tudok,mondani,hogy ez egy lehetőség volt. Volt aki meg volt elégedve,volt aki nem. Egy menza jellegű menüs étkezést nem hiszem,hogy érdemes sokáig elemezni. Én is azt ettem,amit ti .Volt amelyik ízlett,volt ami kevésbé.
A szállás minősége szerintem pontosan egy ifjúsági tábor jellegét adta vissza.
Köszönöm mindenkinek,aki eljött,és azoknak akik ezt segítségükkel lehetővé tették!

Most egy kis összegzés képpen lássuk mennyit tekert,illetve gyalogolt a társaság:

Kétkeréken cirka 190 km-t tekertek fejenként közel 2000 m szinttel,melynek jó részét esőben és a bringán mért 40°C feletti csúcshőmérséklettel. + a magán jellegű kétkerekű akciók.
Gyalogosan a vártúrákkal,geocaching,Mátraalja,kilátó körbejárós,kisvonatos,Rákóczi, a 9. számú túra,forrás túra,OKT stb mindenestől  a jelen lévő túratársak összesen mintegy 2000 km-t tapostak le a Mátra erdeiben,nagyon sok szintet maguk mögé utasítva. Ez egész jó két nap alatt.

Ezzel én befejeztem a "két részesre" tervezett blog sorozatot.

Most pedig lássuk az eddig név szerint nem említett résztvevőket:

basys01, jenci, imbubacsi,zsani,kmjud, szgabor,magnesbig, katabig, szijjkata, andiandi, felhöcske, erina, meli, liju, gergely, mesi19, aktivnagyi,vikike, marcella65, szilversztar, Lovas Mihály és Benedek,Szalai Csongor,kekeseszter,Kafka Krisztián,patakidarina,Kovács Márk és Szilveszter,Kovács András,steve67,mano,tunduli, gbedeco,vargazsu11,veveritacualune,Radnai László,Radnai Dorottya és Viktória, merka,smanka,katafa,geráné kati,banya,papkati,baobab,noemchi és erdeimókus, gpapne,golondrina,talpnyomtalanul,gabder,birohal39,edina78,csuti,mate77,lillamilla,zafir,bozsvai mariann és vendége,taktimcsi,filemona és Adrián,tzsuzsa,livia,kata2,juli és Bálint,csimpi,Sztarenszkyt,baobab,Szalai Csongor,a Tigriske csapat valamennyi tagja,jozsef034, szaboz75,szepi,csacsa

köszönöm az ajándék söröket,unikumot,pálinkákat! Jól esett! :D

További szereplők: sörök,borok,pálinkák,néhány róka stb....

Amennyiben valaki kimaradt, az csakis a véletlen műve. Kérem,jelezze és pótolom!

Köszönöm Neketek ezt a hétvégét!

Találkozunk valahol valamikor!
Szép időt! Bakancsot fel!

Képeket itt találhattok:

Lezajlott túrák topicja, I:OTT SÁSTÓ

Üdv: fürge a Norbi ;)

Címkék: Mátra Sástó OTT

liliom
2010/11/05 18:52:12

Legközelebb én is OTT szeretnék lenni, bárhol, bármikor.... Számíthatsz rám...

furge
2010/08/09 09:31:49

Katesz!

Bocsánat,ha nem pontosan idéztelek!

Valóban kicsit szervezetlennek tűnhetett,mivel nem volt időnk elpróbálni és ennyi embert összefogni sem egyszerű. Ezáltal vontatottnak is tűnhetett. Mi is tapasztaltuk és építő kritikának fogadunk,ha a többiek nevében is mondhatom,minden hozzászólást! Sűrű volt a szombat esti program. A túrákról visszaérkezések után vacsorázni és zuhanyozni is kell,ezért lehetetlen volt a tervezett időben elkezdeni. Köszi az észrevételt! Tényleg én sem rossz indulatúlag írtam.

Én is OTT leszek a következőn!

katesz
2010/08/09 09:20:50

Üdv Fürge.

Én nem azt írtam fejetlenség, hanem hogy kicsit szervezetlen és vontatott volt a kezdése. A két fogalom nálam egészen más szinezetű

Nem is kritikának, főleg nem negatív kritikának szántam egyszerűen csak tényként. Annál inkább sem, mert minden nagyon klassz volt, pont arról szólt amiről kellett.Közvetlen mosolygós arcok, egyszerűség, barátság, segítőkészség.Egy kis társdalom a társadalomban.

Ha lesz következő, biztos hogy OTT leszek.