Címkék: Mátra

Blog megtekintése 31 - 35 ennyiből: 48.
<< Első  < Előző | Oldal:  5 | 6 | 7 | 8 | 9 | Következő >  Utolsó >>

Mátra, Rabok útján
2010/12/07 10:46:11 Küldte: domi

2010.11.13. Ezen a reggelen a Mátrába egyik kevésbé ismert vidékére indulunk, hazánk egyik legszebb szurdokába a Tarjánka völgybe.Találkozó pont Markaz benzinkút. A kocsikat itt leparkoljuk, a vacsora alapanyagait szétporciózzuk, majd rövid eligazítás után elindulunk. A táj valóban semmi izgalmasat nem tartogat első látásra. Lankás dombok lustán húzódnak, tele szőlővel.  Másfél kilométert tudunk magunk mögött mikor letérünk az&... Még több

2010. 10.22-24. A Mátrában
2010/10/26 16:15:30 Küldte: liliom

A hét végén a gyári természetjáró szakosztállyal túráztam.    Pénteken átutaztuk az egész napot  míre Sirokba, a szálláshelyünkre értünk. Pedig nagyon szép idő volt. Háromkor  leváltunk  a  szálláson tollászkodó csoportról, és felmentünk a Siroki várba.... Megmutattam a barátnőimnek gyermekkorom egyik emlékét, a  várromban lévő barlangokat, és gyönyörködtünk a kilátásban..... Még több

2010.10.10. Mátra, Mátrakeresztes körtúra
2010/10/16 00:57:24 Küldte: domi

Vasárnap reggel 7-re beszéltük meg a találkozót az Örs Vezér térre. A villamosra hiba várunk, ma reggel kimarad egy-két járat. Éljen a BKV. Gyors tervezés, Anitával autóba pattanunk és irány az Örs. 15 perc késéssel üdvözöljük Legeát, majd Juditot aki majdnem kockára fagyott miközben várakozott. Hűvös őszi reggel. Ezen nem elmélkedünk sokat kocsiba pattanunk és irány Mátrakeresztes. Útközben felvesszük Edinát, így négyen utazunk jó hangulatban. 9 ór... Még több

Az I. OTT fél év és 2 hét távlatából... 4.rész
2010/08/08 13:45:28 Küldte: furge

vasárnap

Szóval vasárnap reggel. Reggel?
Kb fél tízkor ébredtem. Viszont nem volt nagyon jó a hangulatom,mert az eső,ami hajnalban érkezett,OTT is maradt  nekünk.
Ez rá is nyomta bélyegét az egész napra. Sokan szedelőzködtek.Pakolásztak. Tulajdonképp vasárnap egy túra sem indult el. Az Anna-napi búcsúra,melyet minden évben Abasár fölött lévő Szt Anna-kápolnánál tartanak sem indult el senki. Köszönet azért Merva Lacinak... Még több

Az I. OTT fél év és 2 hét távlatából... 3.rész
2010/08/08 12:03:46 Küldte: furge

Az I. OTT fél év és két hét távlatából

3. rész

szombat

Szombat reggel hétre állítottam ébresztőt,de pár perccel hét előtt már csörgött a telefonom,mert Matus barátom éppen akkoriban érkezett,és nem tudta,hogy hol alszom(sokan mások sem)  ezért igénybe a telefonos segítséget.
Szombati napra viszonylag bőséges választékot adtak a túraprogramok. Reggeliztem gyorsan,közben elindultak a túrák. Fallóskútra... Még több