Blog megtekintése 1666 - 1670 ennyiből: 1829.
<< Első  < Előző | Oldal:  332 | 333 | 334 | 335 | 336 | Következő >  Utolsó >>

Kakasmandikó, avagy már itt is a divatszínt követem? :-)
2010/03/21 21:01:51 Küldte:

A tegnapi nap folyamán meglepetésemre egy új csodás környék felfedezésére indultunk egy volt túratárssal, Mikimanóval.

Kaposvárról indultunk kocsival, s Bőszénfa felé vettük az irányt úgy 11 tájban...A Szentbalázs felé mutató táblánál lefordultunk jobbra, no persze miután túlmentünk rajta, s vissza kellett fordulnunk.

A fűrésztelepnél bementünk egy sáros útra, s keresztülvágtunk egy kis hídon. Mivel megláttam pár pudrés há... Még több

Tavaszi bringatúra a Vértesben
2010/03/21 10:26:24 Küldte: hegyibringas

Sziasztok!

Nyolcan vágtunk neki az első, idei bringatúránknak azzal, ha elkerülhető a sár, akkor Vitányvár felé megyünk! Az elején egy két saras szakaszt látva, páran feladni készültek, de belátták, hogy azt elkerülve nem lettünk sarasak ! Várgesztesen ebédeltünk egy vendéglőben és Vérteskozma előtt, jobbra kanyarodva, öten bővítettük a túraútvonalat egy kis hegyi terepszakasszal. Hárman pedig megmaradtak az "A" tervnél, a 40km-es útvonalnál és Sz... Még több

Egy mozgalmas hétvége
2010/03/18 16:25:05 Küldte: bastya

A 15-ei hosszú hétvégét nem szerettem volna a négy fal között tölteni, így egy kis programot állítottam össze: Szombaton indultunk Pestről, és a Lada korlátaihoz mérten száguldottunk Mátraháza felé. Útközben egy gyors akumlátor csere, csak a fíling kedvéért és már meg is érkeztünk. Gyors öltözködés után elindultunk a Kékes tetőre. Friss hó, csörgedező patak kísérte utunkat. Az ösvényen már jártak előtt... Még több

A Marmaláda nyugati gerincén.
2010/03/15 23:54:24 Küldte: Gejza

A 3.342 méter magas Marmoláda a Dolomitok legmagasabb csúcsa. A marmol olaszul márványt jelent, utalva a hegy közel 800 méter magas déli fal letörésére, mely az Alpok egyik kedvelt mászó paradicsoma. A viszonylag könnyű, alaposan kiépített nyugati gerincen kábeles út vezet fel rá. Ezért a turisták körében nagy népszerűségnek örvend. Hágóvasat, jé... Még több

Ismerkedő kirándulás a Fehérkő-szurdokban
2010/03/15 20:31:11 Küldte: bakancsosturazo

A kirándulás hagyományteremtő céllal jött létre, illetve mélyíteni az idáig is meglévő virtuális „túratárs.com-s” barátságot a honlap tagjai, családtagjai, barátai között a Királyerdő-hegység természeti csodái között, és nem utolsó sorban az idő kellemes eltöltése. Az előre megbeszélt találkozóra - a zord időjárás, jeges csúszós út miatt – némi késéssel, de mind a 10 kiránduló megérkezik. Rövid bemutatkozás, tanácskozás é... Még több